Tuesday, January 25, 2011

Peperangan Fitnah menjelang Pilihanraya Tenung

Sedih saya membaca banyak fitnah2 zina dan sebagainya yang di sebarkan. Mari lah kita bersangka baik untuk kepentingan agama, bangsa dan negara.
Semakin saya membaca fitnah2 ni, semakin saya takut untuk terus menjalani kehidupan di negara tercinta ini. Manusia sanggup berbuat berbagai perkara yang mengaibkan hanya untuk mendapat kuasa serta wang ringgit.

Kalau saya dah mula terasa takut untuk menjalani kehidupan di negara tercinta, bagaimana pula dengan anak cucu saya kelak? Terjamin kah kehidupan mereka berada di dalam keadaan harmonis di negara tercinta ini??

Kegawatan ekonomui mencengkam kehidupan kita sekarang ni...membuat ramai ibu-ibu tunggal seperti saya berada di dalam keadaan serba salah.....dan kekalutan ekonomi rumahtangga. Dengan itu saya memohon kerajaan pandang lah kami ibu-ibu tunggal ini dan bantu lah kami dalam perniagaan kami dengan membiayai pinjaman perniagaan yang fleksible daripada membelanjakan wang ringgit rakyat kepada perkara2 yang tidak menguntungkan negara seperti yang di belanjakan oleh isteri PM.

Negara makmur rakyat akan menjadi bertambah maju dan bersatu hati.

No comments: